У конкурсі за нову емблему «Ниви» вінничанин випередив конкурентів зі всієї України

З Нового 2018 року вінницький професійний футбольний клуб другої ліги «Нива-В» змінює назву на історичну «Нива». З цієї нагоди відбувся конкурс на новий логотип команди. Його підсумки були підбиті сьогодні, 29 грудня, повідомляє Vlasno.info.

На прес-конференції, яка відбулася у готелі «Франція» були присутні почесний президент «Ниви» Василь Вовк, віце-президент Вадим Кудіяров і дизайнер-переможець конкурсу – вінничанин Андрій Янченко.

Йшлося, що логотип Андрія Янченка на голосуванні на офіційному сайті «Ниви», яке тривало два місяці, набрав понад вдвічі більше голосів (1172), ніж роботи його найближчих переслідувачів – переселенки із Донецької області Надії Попової (546 голосів) і Олександра Захарченка із Київської області (506 голосів).

Загалом у конкурсі брали участь близько 20 робіт. Причому паралельно із голосуванням на офіційному сайті клубу відбувалося голосування й на сайті вболівальників «Ниви». Переможець виявився тим же самим.

– Приємно, що в чесному і прозорому голосуванні робота вінничанина значно випередила твори конкурентів з інших регіонів. Але ми вдячні за участь всім дизайнерам, які підтримують і вболівають за вінницький професійний футбол, – сказав Василь Вовк, який вручив диплом і клубний шарфик переможцю (призерам передадуть пізніше).

Андрій Янченко розповів, що він професійно займається графічним дизайном. Переможець подякував за голосування за його роботу вболівальникам зі всієї крани

– Я з дитинства люблю футбол, ходжу на матчі. Закликаю займатися ним молодь. Прагну, щоб наша «Нива» надалі розвивалася. Тому вирішив її підтримати за допомогою своєї волонтерської праці, – поділився Андрій Янченко.

Перед створенням нового логотипу майбутній переможець проаналізував історію нашого клубу, вивчив попередні емблеми, взяв до уваги коментарі та оцінки в соцмережах.

– Я хотів, щоб лого «Ниви» був динамічний, як політ футбольного м’яча. Врахував сучасний тренд в дизайні – зокрема, мінімалізм. Приміром є ребрединг туринського «Ювентусу», – додав Андрій Янченко.

Очільники «Ниви» Василь Вовк і Вадим Кудіяров схвально поставилися логотипу Андрія Янченка. Тобто фактично його затвердили та «взяли за основу». Почесний президент нивівців запропонував доопрацювати нову емблему лише в одному моменті – назву клубу виконати англійською мовою. Також Василь Вовк  звернув увагу, що новий лого буде запроваджений разом з оновленою назвою СФК, тобто з літа наступного року. Бо посеред сезону (попереду у нивівців ще друге коло!) назву клубу змінювати забороняється.

Джерело: vlasno.info