Вже цієї суботи «Нива-В» мірятиметься силами з «Тепловиком» (Івано-Франківськ). Ця команда, як і наша, в 2016 році стала професійною. І зараз середня відвідуваність матчів «Тепловика» є практично рекордною в другій лізі – 4700 глядачів.
В чому причина футбольного буму на Прикарпатті? В цьому розбирався представник прес-служби СФК «Нива-В» під час нещодавнього семінару ПФЛ в Будинку футболу в Києві. Він мав назву «Спортивний маркетинг: брендинг, комерція, FRM». Одним із доповідачів на семінарі був керівник прес-служби ФК «Тепловик» Олександр Дем’янчук.
Він повідав про історію зникнення та відродження професійного футболу на Прикарпатті (все є на слайдах). Також Олександр Дем’янчук похвалився рекордною відвідуваністю, над чим плідно працює клуб. Зокрема, тут впроваджена система клубних абонементів на матчі (їх придбали близько тисячі!), конкурси щодо розіграшу квитків в соціальних мережах. В перспективі – запровадження клубного членства.
Всі домашні матчі прикарпатського клубу транслюються в мережі Інтернет. Цікаво, що за ці трансляції сплачує команда гостей.
А ось офіційного клубного сайту у ФК «Тепловик» досі немає. Можливо, з цим не поспішають, бо незабаром планується ребрендинг – скоріше всього, назву клубу змінять на «Прикарпаття» або «Спартак».
Як повідомив Олександр Дем’янчук, клуб «Тепловик» є муніципальним. Частину коштів на його утримання виділяє міська рада, іншу – обласна. У клубу є також спонсори і партнери, які, наприклад, безкоштовно випускають друковану продукцію тощо
Прес-служба СФК «Нива-В»